Wisselen reclame-

en informatie posities

 

Tijd is een cruciale factor bij het wisselen van zowel reclame- als informatie posities. Kostbare tijd. Het tarief voor commerciële uitingen wordt, naast aantal, bepaald door de periode waarvoor de posities worden geëxploiteerd. Doorgaans zijn dit periodes van 1 week. In dat geval telt letterlijk iedere dag. CP&A kan door haar landelijke netwerk zowel op nationaal als regionaal niveau binnen een kort tijdsbestek uitingen op een compleet netwerk wisselen.
Ook voor informatieve berichten (zoals reizigersinformatie) geldt dat deze zo snel mogelijk aan het publiek kenbaar gemaakt moeten worden. CP&A laat geen kostbare tijd verloren gaan...

 

Posters

Postermateriaal kan zowel uit papier voor eenmalig gebruik als vinyl meermalig gebruik bestaan. Het betreft altijd kwetsbaar en kostbaar materiaal waar zorgvuldig mee moet worden omgegaan. Zowel in de fase van voorbereiding van de wissel als plaatsen op locatie en later het afvoeren en/of opslaan van het materiaal. Wissels worden binnen een afgesproken tijdsbestek uitgevoerd middels routeplanning op basis van geautomatiseerde objectgegevens.

 

Toepassingen o.a.:

- outdoor posters o.a. in abri’s, vitrines en op billboards
- indoor posters in retailketens, stads- en streekbussen

 

Bestickering

Stickermateriaal kan van diverse soorten kunststof gemaakt zijn en divers van kwaliteit. Als extra factor is de ondergrond van het te bestickeren object bepalend voor de wijze waarop het materiaal moet worden aangebracht. Ook de hechting van het stickermateriaal (permanent of tijdelijk) is een belangrijke eigenschap. Er is veel ervaring nodig om het materiaal correct te verwerken en het onderliggende object te beschermen. Met ruim 15 jaar ervaring weet CP&A zulke klussen uitstekend te klaren, zowel incidenteel als hoog-frequent.

 

Toepassingen o.a.:

- stads- en streekbussen
- etalages

 

Geveldoeken en vlaggen

Steeds is men op zoek naar nieuwe vormen van buitenreclame. Een relatief jong fenomeen, wat echter al heel snel volwassen vormen heeft aangenomen, zijn de gigantische geveldoeken die in grote steden als reclamemedium worden opgehangen. Dat kan een eenmalige gebeurtenis zijn, maar de doeken op vaste locaties worden periodiek gewisseld alsof het een handzame poster betreft. Wij draaien onze hand niet om voor het ophangen van een doek van 800 m2 maar kleiner kan ook.

 

Toepassingen o.a.:

- op vaste locaties zoals gebouwen
- op tijdelijke locaties zoals steiger

 

 

 

 

 

 

Beheer en management

Ga naar:

Nieuws